ساحل کایت دبی | تجربه تفریحات ساحلی مهیج در دبی
نوشته شده توسط : badsa

ساحل کایت دبی

از برترین اماکن تفریحی دبی ساحل های گوناگونش می باشد، سواحلی که انواع امکانات تفریحی در آن ها فراهم شده تا گردشگران را مجذوب و محو خود کند، اگر قصد سفر به دبی را دارید بهتر است برای گذراندن اوقاتی خوش تر ابتدا با یکی از سواحل که طرفداران فراوانی مخصوص کودکان را دارد آشنا شوید، ساحل کایت دبی یکی از این سواحل میباشد.

تفریح در ساحل کایت دبی

ساحل کایت دبی ، ساحلی بکر و زیبا است که تعداد زیادی بادبادک بزرگ و کوچک ، در رنگ ها و مدل های گوناگون در آسمان آن به پرواز در آمده اند . اگر شما نیز از علاقمندان به پرواز درآوردن بادبادک هستید یا از تماشای کایت های رنگارنگ در آسمان لذت می برید ، حتما برنامه ای برای بازدید از ساحل بادبادک ها یا KiteSurfing Beach را در برنامه سفر خود در تور دبی ثبت کنید.

ساحل کایت دبیساحل کایت دبی;

در این مکان تفریحاتی دیگر وجود دارد اگر شما نیز از طرفداران ورزش های ساحلی هستید ، ساحل کایت بهترین مکان برای ورزش هایی نظیر موج سواری ، والیبال ساحلی ، فوتبال ساحلی شهر بازی برای کودکان و... است . اکثر بازدید کننده گان ساحل را مکانی مناسب برای قایق رانی میدانند و از خوشگذرانی در آنجا نهایت لذت را میبرند .

نکاتی که قبل از ورود به ساحل کایت دبی باید بدانید؛

در گذشته ساختار ساحل بادبادک ها به شکلی بود که گردشگران و بازدیدکنندگان اجازه داشتند اتومبیل های خود را تا نزدیکی ساحل ببرند و روی باربکیو کباب و غذا طبخ کنند ، اما امروزه چنین امکانی وجود ندارد.تماشای منظره پرواز بادبادک های زیبا در برابر برج العرب ، یکی دیگر از فعالیت های آرامش بخشی است که می توان در این ساحل تجربه نمود .

بازی کودکان در ساحل کایت دبی بازی کودکان در ساحل کایت دبی

 

همچنین لازم است در نظر داشته باشید که هیچ نوع امکانات رفاهی از قبیل دکه خوراکی فروشی در این ساحل وجود ندارد و در صورت تمایل باید با خود نوشیدنی ، خوراکی و زیر انداز به همراه داشته باشید .

چطور به ساحل کایت دبی برویم؟ 

برای رسیدن به ساحل بادبادک با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید علاوه بر تاکسی از مترو هم استفاده نمایید، اگر مترو را انتخاب کردید کافی است در ایستگاه ( Noor Bank ) از قطار پیاده شوید. برای بازدید از این مکان حداعقل سه ساعت زمان لازم است.

آدرس ساحل کایت دبی : Jumeirah 3, Dubai, United Arab Emirates





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: