نوشته شده توسط : badsa

آیا تور کریسمس باکو خوش میگذره؟

کریسمس یکی از وقایع طولانی مدت سال در بسیاری از کشورها است.اگرچه،بین جشن های اروپا و کشور آذربایجان تفاوت هایی وجود دارد.کریسمس رسما در آذربایجان جشن گرفته نمی شود. اما در واقع، با رسیدن دسامبر، کل کشور شروع به آماده سازی جشنی بزرگ برای کریسمس می کند.اگر میخواهید در این جشن بزرگ با تور کریسمس باکو باشید،در ادامه همراه باکو هلدینگ باشید.

کریسمس یک جشن ملی در آذربایجان نیست و برگزاری جشن کریسمس در شهرهای بزرگ نظیر باکو،نفوذی است که توسط غربی ها صورت گرفته است.اغلب مردم آذربایجان مسلمان هستند و معمولا جشن هایی مانند عید نوروز و سال جدید را و به صورت گسترده جشن میگریند.اگرچه به خاطر توریستی بودن شهر باکو،جشن سال نو میلادی یا کریسمس در شهر باکو و در برخی دیگر از شهرهای کشور آذربایجان نیز برگزار میشود.

پایتخت کشور آذربایجان،شهر باکو،کریسمس را جشن می گیرد. از آغاز ماه دسامبر، شهر شروع به تغییر می کند. کریسمس عظیم و قابل تحسین، چراغ های زیبا در شهر، طرح های کریسمس در تمام نقاط، شهر را با شکوه می سازد.علاوه بر این، دو مرکز مهم در کریسمس در مرکز شهر وجود دارند که دارای مفاهیم مختلف هستند. یکی از آنها در داخل Icherisheher (شهر قدیمی) واقع شده است. در واقع، در داخل شهر قدیمی همیشه یک بازار کوچک وجود دارد، اما در ماه دسامبر، طراحی آن تغییر می کند و به بازار کریسمس تبدیل می شود. در اینجا شما می توانید انواع هدایای کریسمس مانند سوغات، روسری و سایر اقلام ملی و همچنین برخی غذاهای ملی را پیدا کنید.

ادامه مطلب در لینک زیر :

https://bakuholding.com/baku-tours-christmas/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : badsa

چرا اجاره آپارتمان در باکو بهتر از رزرو هتل است؟

مهمترین دلیل اینکه مسافرها در باکو به جای اقامت در هتل،آپارتمان اجاره میکنند بحث هزینه است . علی الخصوص که این روز ها ارزش ریال افت زیادی در برابرارزهای خارجی داشته و هزینه چند شب اقامت هتل مساوی با یک ماه حقوق یک کارمند است . ولی سوال اینجاست که چه زمانی اجاره آپارتمان در باکو به صرفه تر از هتل است ؟

زمانی که تعداد افراد بیش از ۳ نفر بوده و یا به صورت خانوادگی قصد سفر به شهر باکو را دارند بهتر است به فکر اجاره آپارتمان در باکو باشند . چرا که در هتل ها برای بیش از سه نفر باید دو اتاق درخواست نمود و هزینه دو اتاق در هتل بیشتر از یک آپارتمان چهار نفره است . فعلا بحث درباره قیمت اجاره آپارتمان در باکو و ارزش آن است و در مورد سایر موارد در بخش های بعدی مقاله توضیح خواهیم داد که چه مسانلی دارای اهمیت است.

برای اینکه بتوانیم قیاس قیمتی داشته باشیم فرض بگیریم که ما یک خانواده سه نفره هستیم که قصد داریم ۳ شب در باکو اقامت کنیم هزینه اجاره یک اتاق دو تخته در یک هتل سه ستاره برابر با ۸۰ منات است که برای نفر سوم با ۲۰ منات در همان اتاق تخت اضافه قرار داده میشود که میشود مجموعا ۱۰۰ منات و برای هر شب که مجموع هزینه نهایی ۳۰۰ منات می شود به ازای هر نفر ۱۰۰ منات برای ۳ شب اقامت .

در صورتی که خانواده چهار نفره باشد چه میشود ؟ برای خانواده ۴ نفره نیاز به دو اتاق دبل هست که برای هر اتاق میشود ۸۰ منات و جمع ۳ شب هر دو اتاق میشود ۴۸۰ منات که اگر بر تعداد تقسیم نمایید میشود ۱۲۰ منات به ازای هر نفر سه شب اقامت . پس هزینه زمانی که تعداد افراد بالاتر میرود افزایش می یابد در صورتیکه در یک آپارتمان دو خوابه با ارزش ۱۴۰ منات هزینه اقامت ۴ نفر برای سه شب به ازای هر نفر می شود ۱۰۵ منات و در صورتیکه تعداد بیشتر باشد قیمت ها پایین تر هم می رود .همانطور که اشاره شد رزرو آپارتمان در باکو برای خانواده های پر جمعیت اقتصادی تر از رزرو هتل می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : badsa

هتل فور سیزن باکو و امکانات آن

هتل فور سیزن باکو یکی از هتل های پنج ستاره باکو است.وقتی که از شهر باکو دیدن میکنید و در هتل پنج ستاره فور سیزن اقامت دارید،گویی در خانه خود هستید.این هتل امکانات و خدمات بینظیری را در اختیار میهمانان تور باکو قرار میدهد و لحظات بیاد ماندنی را برای آنان ثبت میکند.

 

این هتل در مرکز شهر باکو واقع شده است و اگر میخواهید در فاصله ای مناسب نسبت به جاذبه های توریستی باکو هتل انتخاب کنید،پیشنهاد ما، هتل فور سیزن باکو است.از مهمترین ویژگی و امکانات هتل فور سیزن میتوان به اینترنت رایگان،پذیرش ۲۴ ساعت،امکانات برای افاد ناتوان،استخر،سونا،رستوران،و … اشاره کرد.

 

این یکی از هتل های لوکس باکو است که در بین هتل های باکو برای آن دسته از افرادی که به دنبال هتلی با کیفیت مناسب در مرکز شهر هستند،گزینه مناسبی خواهد بود.هتل فور سیزن باکو دارای ۱۷۱ اتاق است و امکانات بینشیری را در اختیار مسافران عزیز قرار میدهد



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : badsa

هتل سوان باکو را بیشتر بشناسید

هتل سوان باکو یکی از هتل های سه ستاره باکو است که در منطقه یسامال واقع شده است.این هتل در سال ۲۰۰۶  با معماری سنتی شروع به کار کرده است.اگر میخواهید به ایچری شهر یا شهر قدیمی باکو بروید و برج دختر را تماشا کنید،باید حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی داشته باشید.این هتل حدود ۹ کیلومتر با مرکز شهر باکو فاصله دارد.اکثر جاذبه های توریستی باکو در مرکز شهر واقع شده است.لازم به ذکر است که در نزدیکی هتل سوان باکو،یک کاخ و موزه نیز قرار دارد.

این هتل ۶ اتاق را در اختیار میهمانان خود قرار میدهد که هرکدام مجهز به اینترنت رایگان،تلویزیون،میز قهوه خوری و میز کار میباشند.همچنین بعضی از اتاق ها دارای تراس نیز هستند.پیشنهادمیدهیم صبح زود بیدار شده و به رستوران هتل سوان باکو بروید و از خوردن صبحانه لذت ببرید.

 

منبع : باکوهلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : badsa

هتل تراول باکو ، یکی از هتل های چهار ستاره باکو است که از لحاظ کیفیت در بین هتل های چهار ستاره معمولی قرار گرفته است.این هتل در شهر باکو و در فاصله 2.3 کیلومتری از پارک آفیسر واقع شده است.اگر میخواهید از جاذبه های توریستی باکو نظیر ایچری شهر دیدن کنید،باید یک مسیر 4 کیلومتری را طی کنید.همچنین این هتل،حدود 6 کیلومتر با دریای خزر فاصله دارد.در مجموع اگر به دنبال یک هتل چهار ستاره با قیمت مناسب هستید،میتوانید به سراغ این هتل بروید.اگر قصد رزرو هتل تراول باکو را دارید،و یا قصد دارید تور باکو رزرو کنید،با ما در تماس باشید.

منبع : باکوهلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : badsa

با هتل بسفر باکو آشنا شوید!

هتل بسفر باکو یکی از هتل های چهار ستاره باکو است که در مرکز شهر باکو واقع شده است.در این هتل میتوانید از سالن بدنسازی ،استخر سرپوشیده،اینترنت رایگان، و …لذت برده و لحظات به یاد ماندنی را در تور باکو برای خود ثبت کنید.

هتل بسفر، به خاطر امکانات بروز و پیشرفته ای که داشته، یکی از هتل های محبوب توریست ها و گردشگران تور باکو است. این هتل چهار ستاره ، با فرودگاه بین المللی  باکو بیست کیلومتر و تا ایستگاه متروی نریمان دویست متر فاصله دارد. از امکانات و خدمات هتل بسفر باکو میتوان به پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی، سالن مراسمات و همایش، مینی مارکت، کرایه اتومبیل، کارکنان مجرب و آموزش دیده، اینترنت رایگان و فروشگاه هدایا و سوغاتی اشاره کرد.

اتاق های هتل بسفر باکو

این هتل چهار ستاره به صورت کلی ۳۲ اتاق مختلف به شکل زیر دارد :

  • اتاق های سینگل
  • اتاق های دبل
  • اتاق های کانکت
  • اتاق های توئین

سیستم امنیتی تمام اتاق ها کارت هوشمند بوده و تمام اتاق ها از امکانات سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه برخوردارند. داخل اتاق ها امکاناتی مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت وایرلس رایگان، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس، تلفن، تلوزیون ماهواره ای، بطری آب، میزمطالعه، صندوق امانات و سیستم گرمایشی و سرمایشی میباشد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بسفر باکو

این هتل یک کافی شاپ و یک رستوران اصلی داشته که در کنار آنها قهوه خانه و چایخانه های سنتی قرار دارند. رستورانهتل بسفر باکو برای توریست ها و گردشگران تور باکو انواع و اقسام  غذاهای آذری و بین المللی را سرو میکند. همینطور از جمله امکانات رفاهی این هتل، میتوان به استخر سرپوشیده، اتاق بخار، تراس حمام آفتاب، سونا جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ اشاره کرد.

منلع : باکو هلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : badsa

هتل کنسول باکو در مرکز شهر باکو واقع شده است.سیستم تهویه مطبوع،یخچال فریزر، تختخواب های بلند و اینترنت رایگان از مزایای این هتل سه ستاره است. این هتل در کنار پارک آتاتورک و در فاصله  ۲ دقیقه ای از از ایستگاه مترو Ganjilik واقع شده است.اتاق های فردی مبله در هتل کنسول نیز شامل تلویزیون ماهواره ای، حوله و دمپایی می باشد.

مهمانان می توانند از غذاهای اروپایی و آذربایجانی در رستوران هتل لذت ببرند. صبحانه هر روز صبح ارائه می شود.کارکنان پذیرش به صورت ۲۴ ساعته میتوانند به شما در زمینه شستشو، فکس و فتوکپی کمک کنند. خدمات شاتل به جاذبه های محلی بر اساس درخواست در دسترس است.

پارک گنجیک و مرکز خرید گنجالی می توانند در عرض ۲ دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس باشند. باغ وحش باکو و استادیوم توفیق بهراموف در ۷ دقیقه پیاده روی از هتل کنسول واقع شده است.لازم به ذکر است که این هتل در بین هتل های سه ستاره باکو واقع شده است.

 

منبع :  باکوهلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()