نوشته شده توسط : badsa

جشن باستانی نوروز و تور باکو نوروز

نوروز یک سنت دیرینه است که هر سال در کشورهای مختلف نظیر ایران،آذربایجان،تاجیکستان و ….. برگزار میشود.ما در این مطلب قصد داریم تا در مورد جشن نوروز در کشور اذربایجان اطلاعاتی ارائه دهیم و در صورتیکه قصد داشته باشید با تور باکو نوروز در این جشن بزرگ شرکت کنید،بد نیست اطلاعاتی راجع به این جشن باستانی داشته باشید.در ادامه همراه باکوهلدینگ باشید.

آذربایجان، سرزمین آتش، جشن نوروز، سال نو ایرانی را در اولین روز بهار جشن میگیرد.”نوروز” به معنای “روز جدید” به زبان فارسی است. در طول جشن ها، رقاصان و ورزشکاران خیابان ها را پر می کنند و جشن تغییر فصل را باشکوه بررگزار میکنند.”نوروز نماد چرخاندن زمین در اطراف خورشید، تغییر فصول و شروع فصل جدید کار در زمینه های مختلف است.به دنبال یک سنت قدیمی، آتش مقدس معبد آتش زرتشتی توسط مشعل به میدان مرکزی در سارخانی برای روشن کردن آتش بازی نوروز وارد می شود.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : badsa

تور فرمول یک باکو و توضیحات آن

یکی از مهیج ترین مسابقه هایی که هر سال در شهر باکو برگزار میشود،مسابقات فرمول یک باکو است.مشهورترین تیم ها از سراسر جهان در این مسابقات شرکت کرده و باهم به رقابت میپردازند.مسلما برای اینکه بتوانید از این مسابقات دیدن کنید،باید نسبت به رزرو تور فرمول یک باکو اقدام کنید.همچنین برای آشنایی بیشتر کاربران عزیز در مورد تور فرمول یک باکو ،در ادامه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.در ادامه همراه باکوهلدینگ باشید.
شهر باکو سریعترین پیست شهری دنیا را دارد، مسابقات فرمول یک اتوموبیل رانی هر سال در نزدیکی بلوار ساحلی شهر باکو برگزار خواهد شد. با توجه به استقبال گسترده هموطنان عزیزمان از این مسابقات و با توجه به محدود بودن تعداد بلیط های این مسابقات، باکوهلدینگ به عنوان کارگزار باکو، آمادگی خود را برای رزرو بلیط های مسابقه و همچنین رزرو هتل های باکو در تاریخ های برگزاری مسابقات فرمول ۱ باکو اعلام می دارد.
 
باکو برای سومین سال است که میزبان این مسابقات است . پیست حیرت انگیز این مسابقات توسط هرمان تیلکه طراحی گردیده و بگونه ای است که از خیابان های اصلی باکو استفاده شده و به غیر از تغییرات جزئی برای آسفالت شهر قدیم و فنس کشی و علائم جایگاه آن خود پیست ثابت است .در تور فرمول یک باکو خواهید دید که مسابقه از میدان آزادلیق شروع میشود و پس از رد شدن از خانه دولت و عبور از اطراف شهر قدیم و کاخ شروانشاه و قلعه دختر از خیابان نفتچی لر ادامه مییابد و خاتمه می یابد و جایگاه پیت لاین و اهدا جوایز نیز در همین مکان است.
 
منبع : باکوهلدینگ


:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()